مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 11:452018-09-24سياسي

حجت الاسلام مروی: تروریست ها فرزندان پلید ابوسفیان هستند


نماینده مقام معظم رهبری در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز گفت: کسانی که در این حادثه به فیض شهادت نائل شدند، تقاص طرفداری، عشق و محبت به امام حسین(ع) و اهل بیت پیامبر(ص) را پس دادند و کسانی که به این حادثه خونبار دست زدند، - نماینده مقام معظم رهبری در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز گفت: کسانی که در این حادثه به فیض شهادت نائل شدند، تقاص طرفداری، عشق و محبت به امام حسین(ع) و اهل بیت پیامبر(ص) را پس دادند و کسانی که به این حادثه خونبار دست زدند، همان فرزندان پلید ابوسفیان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حجت الاسلام احمد مروی در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز اظهار کرد: به عنوان نماینده مقام معظم رهبری، مراتب سلام گرم و تسلیت ایشان را به مردم عزیز و عزادار خوزستان ابلاغ می کنم.

مطمئنم اگر محدودیت ها و معذوریت هایی که مقام معظم رهبری ناگزیر به قبول و تمکین آن هستند، وجود نداشت، ایشان شخصا در این مراسم حضور پیدا می کردند.

هرچند که جسم شریف آقا در این مراسم حضور ندارد، اما ذهن و قلب پاک و رئوف ایشان همواره با مردم عزیز و خصوصا با خانواده های داغدار این حادثه است.

وی اظهار کرد: توفیق پیدا کردیم که شب گذشته به همراه نماینده ولی فقیه در خوزستان به ملاقات جمعی از مجروحان حمله تروریستی اهواز برویم و مراتب سلام مقام معظم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام مروی: تروریست ها فرزندان پلید ابوسفیان هستند

حجت الاسلام مروی: تروریست ها فرزندان پلید ابوسفیان هستند