مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 11:442018-09-24اجتماعي

نقطه شروع و پایان تله کابین الیمستان خارج از مناطق چهارگانه محیط زیست قرار دارد


اصل نقطه شروع و پایان تله کابین که جز مستحدثات است در خارج از مناطق چهارگانه محیط زیست قرار دارد اما دکل ها از مناطق حفاظت شده هراز می گذرد و آن هم فقط پایه های تله کابین دفن شده و هیچ جاده ای احداث نمی شود تا جنگلی تخریب شود.

- توضیح در ارتباط با موافقت محیط زیست در احداث تله کابین در الیمستاننقطه شروع و پایان تله کابین الیمستان خارج از مناطق چهارگانه محیط زیست قرار دارد مدیرکل محیط زیست مازندران گفت: اصل نقطه شروع و پایان تله کابین که جز مستحدثات است در خارج از مناطق چهارگانه محیط زیست قرار دارد اما دکل ها از مناطق حفاظت شده هراز می گذرد و آن هم فقط پایه های تله کابین دفن شده و هیچ جاده ای احداث نمی شود تا جنگلی تخریب شود.

خبرگزاری فارس مازندران؛ سرویس اقتصادی و اجتماعی/ احداث تله کابین در منطقه کوهستانی الیمستان در شهرستان آمل مدتی است که خبرساز شده و ، تخریب محیط زیست، نابودی درختان جنگلی و بهم خوردن اکوسیستم منطقه بوده که از بکرترین جنگل های شمال ایران است.

همچنین دغدغه احداث تله کابین و در پی آن ایجاد ویلاها و برج هایی که طبیعت بکر این منطقه را تهدید می کند، دوستداران محیط زیست را نگران تر کرده است.

 طرح، مورد موافقت محیط زیست و منابع طبیعی استان قرار گرفته و مجوز احداث تله کابین حدود دو سال پیش صادر شده است و به گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقطه شروع و پایان تله کابین الیمستان خارج از مناطق چهارگانه محیط زیست قرار دارد

نقطه شروع و پایان تله کابین الیمستان خارج از مناطق چهارگانه محیط زیست قرار دارد