مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 11:352018-09-24ورزشي

قدرتنمایی کشتی ایران در رده های پایه جهان/کشتی آزاد جوانان تنها پاشنه آشیل


در جایی که با برنامه ریزی خوب فدراسیون کشتی شاهد قهرمانی های پی در پی آزاد و فرنگی کاران رده های پایه ایران در آسیا و جهان هستیم، تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران با یک طلا، - یک نقره و یک برنز همانند سال گذشته با کسب عنوان سومی به کار خود در رقابت های جهانی اسلواکی پایان داد تا تنها پاشنه آشیل کشتی ایران در رده های پایه به حساب آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های کشتی آزاد جوانان جهان 2018 در شهر ترناوا کشور اسلواکی به پایان رسید و تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران با یک طلا، یک نقره و یک برنز و ناکامی 7 آزادکار دیگر در رسیدن به مدال به کار خود در این رقابت ها پایان داد.

هر چند ایران با کسب این 3 مدال بر سکوی سوم تیمی قرار گرفت اما کسب تنها یک مدال طلا در 10 وزن قطعا شایسته کشتی ایران به عنوان یکی از 3 قدرت برتر جهان نیست و نگرانی ها از نمایش دور از انتظار جوانان و آینده کشتی ایران وقتی بیشتر می شود که روسیه با 5 طلا، یک نقره و یک برنز مقتدرانه بر سکوی نخست جهان و بالاتر از آمریکا و ایران قرار گرفت.

روس ها با 182امتیاز بالاتر از آمریکا با 109 و ایران با 98 امتیاز عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کردند و زنگ خطر را برای کشتی ایران به صدا در آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرتنمایی کشتی ایران در رده های پایه جهان/کشتی آزاد جوانان تنها پاشنه آشیل

قدرتنمایی کشتی ایران در رده های پایه جهان/کشتی آزاد جوانان تنها پاشنه آشیل