مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 11:132018-09-24اقتصادي

راه اندازی دفتر پیشگیری از تحریم ها در مرکز اصناف


رییس مرکز امور اصناف و بازرگانان گفت: دفتر پیشگیری و مقابله با تحریم ها در مرکز اصناف و بازرگانان به منظور مقابله با آثار ناشی از تحریم ها تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید جواد احمدی، با بیان اینکه دفتر پیشگیری و مقابله با تحریم ها در مرکز اصناف و بازرگانان به منظور مقابله با آثار ناشی از تحریم ها تشکیل شد، اظهار کرد: این اقدام با نظر مقام عالی وزارت و به منظور نظم بخشی به ارتباطات و تعاملات بدنه وزارتخانه با اصناف در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: با توجه به شرایطی که به دلیل فشار های ظالمانه نظام سلطه و استکبار جهانی در سال جاری با آن مواجه هستیم تلاش شده است تا با ارتباط و تعامل نزدیک با اصناف، سازمان های صنفی و متولیان آن ها اعم از هیات مدیره های اتحادیه صنفی و هیات رییسه اتاق های اصناف، مشکلات مبتلا به آن ها احصاء، بررسی، پیگیری و حتی الامکان حل و فصل شود.

رییس مرکز امور اصناف و بازرگانان درباره مهمترین مشکلات کنونی نیز بیان کرد: عمده مشکلاتی که در حال حاضر دامن گیر جامعه صنفی کشور است ناشی از عدم ثبات در مولفه های اصلی اقتصادی، نوسانات نرخ ارز، عدم تامین مواد اولیه، افزایش قیمت عوامل تولید و کالا هایی است که در شبکه توزیع صنفی، قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دفتر پیشگیری از تحریم ها در مرکز اصناف

راه اندازی دفتر پیشگیری از تحریم ها در مرکز اصناف