مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 11:102018-09-24اقتصادي

شرکت طراحی سایت و روش گزینش آن


با گسترش روزافزون تجارت الکترونیک تعداد شرکت های طراحی سایت نیز افزایش یافته و پرسش اینجاست از میان این همه شرکت چگونه باید شرکت مناسب طراحی وب سایت را برگزید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، مهمترین معیار گزینش شرکت طراحی سایت در یادداشت زیر آمده که در ادامه می خوانیم.

معیارهای گزینش شرکت های طراحی سایت توان فنی و تکنیکی برنامه نویسی و طراحی سایت پیشینه و طول عمر شرکت نمونه کارها هزینه انجام کار مهمترین معیار گزینش شرکت طراحی وب سایت توان تولید نرم افزار و پیشینه کار برنامه نویسی آن است، زیرا تنها در این صورت شرکت می تواند در گسترش نرم افزار و وب سایت در کنار شما بماند.

فرض کنید کار شما روزبه روز گسترده شود و نیاز به گسترش وب سایت و نرم افزارهای خود داشته باشید بهترین گزینه برای شما شرکت هایی هستند که پیشینه راه اندازی و یکپارچه سازی نرم افزارهای گوناگون را داشته باشند.

زیرا وب سایت نیز نیاز به یکپارچه سازی و هماهنگی با نرم افزارهای دیگر شما همچون حسابداری، اوتوماسیون و crm را دارد.

بالاتر بودن در لیست جستجوی گوگل همیشه شرکت هایی که در بالای لیست گوگل هستند بهترین شرکت های طراحی وب سایت نیستند، زیرا بیشتر این شرکت ها با لینک سازی و هزینه های فراوان در بالای لیست قرار می گیرند و این موضوع نشان از بهتر بودن و یا برگزیده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت طراحی سایت و روش گزینش آن

شرکت طراحی سایت و روش گزینش آن