مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 11:042018-09-24دانش

ثبت نام حضوری مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه مازندران تا 4 مهرماه ادامه دارد


مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران گفت: ثبت نام حضوری قبول شدگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه مازندران از روز شنبه 31 شهریور 97 آغاز و تا 4 مهرماه ادامه دارد.

- شهرام احمدی، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، گفت: ثبت نام حضوری قبول شدگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه مازندران در دوره های روزانه، شبانه و پردیس و همچنین استعداد های درخشان کارشناسی ارشد و دکتری (مجموعاَ به تعداد 185 نفر) از روز شنبه 31 شهریور 97 در نمازخانه پردیس دانشگاه مازندران آغاز شده است.

احمدی بیان کرد: پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد به صورت اینترنتی اقدام به ثبت نام اوّلیه کرده اند و این امکان برایشان به وجود آمده بود که 24 ساعت بعد از ثبت نام حضوری، انتخاب واحد اینترنتی نیم سال اوّل 98-97 را نیز انجام دهند.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران ادامه داد افزود: پذیرفته شدگان مطابق برنامه اعلامی، از شنبه تا چهارشنبه 31 شهریور الی 4 مهرماه به منظور جلوگیری از ازدحام و جهت رفاه حال آنها، به تفکیک رشته های قبولی دانشکده های مرتبط برای نهایی کردن ثبت نام در دانشگاه حضور می یابند.

وی تصریح کرد: امسال نیز برای تمرکز عملیات ثبت نام حضوری و جلوگیری از سرگردانی پذیرفته شدگان، کارشناسان حوزه معاونت دانشجوییا داره ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام حضوری مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه مازندران تا 4 مهرماه ادامه دارد

ثبت نام حضوری مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه مازندران تا 4 مهرماه ادامه دارد