مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 10:502018-09-24بين الملل

لیندسی گراهام: کودتای بروکراتیک علیه ترامپ در جریان است


سناتور لیندسی گراهام با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخیر نیویورک تایمز تاکید کرد که کودتایی بروکراتیک علیه رییس جمهوری آمریکا در جریان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لیندسی گراهام، از سناتورهای ایالت کارولینای جنوبی در مصاحبه با فاکس نیوز ساندی به این پرسش پاسخ داد که آیا رود روزنستاین، معاون دادستان کل آمریکا باید بابت تلاش به استفاده از متمم 25 قانون اساسی برای عزل دونالد ترامپ از مقام ریاست جمهوری اخراج شود یا خیر.

او گفت: ترامپ نباید روزنستاین را اخراج کند مگر اینکه برایش مستدل شود که او دروغ می گوید.

روزنستاین مواردی که روزنامه نیویورک تایمز علیه او مطرح کرده است، نپذیرفت اما یک کودتای بروکراتیک علیه دونالد ترامپ وجود دارد که اینجا کشف شد.

افرادی در اف بی آی برای لکه دار کردن انتخابات ریاست جمهوی 2016 و نشان دادن آن به نفع هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات ها در انتخابات تلاش کردند.

او با اشاره به مقام های سابق اف بی آی افزود: من نمی دانم روزنستاین چه کار کرده است اما می دانم اندرو مک کیب یا پیتر استرزوک و لیزا پیج چه کاری کرده اند.

بسیاری از محافظه کاران آمریکایی با استناد به پیامک های رد و بدل شده میان پیج و استرزوک حین انتخابات 2016 آن را مدرکی دال بر جانبداری علیه ترامپ درون این سازمان می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیندسی گراهام: کودتای بروکراتیک علیه ترامپ در جریان است

لیندسی گراهام: کودتای بروکراتیک علیه ترامپ در جریان است