مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 10:182018-09-24ورزشي

اعلام فهرست نهایی داوران و کمک داوران بین المللی فوتبال ایران


فهرست نهایی داوران و کمک داوران بین المللی فوتبال ایران برای سال 2019 جهت معرفی به فیفا از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این فهرست اسامی داوران و کمک داوران برتر فوتبال ایران در بخش های آقایان و بانوان همچنین داوران و کمک داور های فوتسال آقایان و بانوان و فوتبال ساحلی جهت قضاوت در مسابقات بین المللی سال 2019 اعلام شده است.

بر این اساس اسامی 7 داور بین المللی فوتبال ایران طبق اعلام کمیته داوران به این شرح است:علیرضا فغانی، موعود بنیادی فر، بیژن حیدری، پیام حیدری، حسن اکرمی، وحید کاظمی و کمیل غلامیاسامی کمک داوران بین الملی فوتبال ایران نیز به این شرح اعلام شده است.

رضا سخندان، محمدرضا منصوری، محمدرضا ابوالفضلی، سعید علی نژادیان، علی میرزابیگی، حسن ظهیری، ارمان اسعدی، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم در بخش فوتبال بانوان نیز 3 داور وسط و 3 کمک داور به این شرح معرفی شده اند.

داوران: سلطنت نوروزی، مهسا قربانی و مهناز ذکاییکمک داوران: انسیه خباز مافی نژاد، بهاره سیفیان نهاوندی و حبیبه ربویفوتسال مردان:محمودرضا نصیرلو، وحید عرض پیما، علی حفیظی و ابراهیم محرابی افشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام فهرست نهایی داوران و کمک داوران بین المللی فوتبال ایران

اعلام فهرست نهایی داوران و کمک داوران بین المللی فوتبال ایران