مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 09:522018-09-24بين الملل

دستگاه قضایی مصر مصالحه با پسران مبارک را رد کرد


دادگاه فرجام خواهی مصر درخواست «حسنی مبارک» دیکتاتور سابق این کشور و پسران وی برای مصالحه در پرونده «کاخ های ریاست جمهوری» را رد کرد.

- دادگاه فرجام خواهی مصر درخواست حسنی مبارک دیکتاتور سابق این کشور و پسران وی برای مصالحه در پرونده کاخ های ریاست جمهوری را رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دادگاه فرجام خواهی مصر با درخواست مبارک و پسران وی مبنی بر مصالحه در پرونده کاخ های ریاست جمهوری مخالفت کرد.

دادگاه مصر ماه می سال 2016 طی حکمی مبارک و پسران وی را به سه سال حبس و رد مال به ارزش 125 میلیون پوند (حدود 7 میلیون دلار) و نیز پرداخت جریمه به مبلغ 21 میلیون پوند (حدود 1.

2 میلیون دلار) محکوم کرد.

طبق گزارش شبکه الجزیره، پس از نهایی شدن این حکم، مبارک و پسرانش از دادگاه درخواست مصالحه کردند.

مصالحه یک اقدام قانونی است که در صورت موافقت دادگاه و توافقات صورت گرفته پرونده مذکور مختومه می شود و تبعات مربوط به آن نیز پایان می یابد که از جمله تبعات این پرونده نیز محرومیت پنج ساله متهمان آن از ورود به عرصه فعالیت سیاسی است.

مبارک و دو پسرش به نام های علاء و جمال آوریل 2011 پس از انقلاب 25 ژانویه بازداشت شده و پس از مدتی محاکمه ، مبارک در مارس 2017 تبرئه و آزاد شد و دو پسرش نیز در اکتبر همان سال آزاد شدند اما هنوز پرونده آنها در ارتباط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی مصر مصالحه با پسران مبارک را رد کرد

دستگاه قضایی مصر مصالحه با پسران مبارک را رد کرد