مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 02:302018-09-23ورزشي

میرزازاده: با رباط پاره قهرمان جهان شدم/ روس ها هر کاری کردند تا ایران قهرمان نشود


سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با بیان اینکه با رباط صیلبی پاره موفق به کسب مدال طلای جهان شده، گفت: درد بسیار زیادی داشتم اما انگیزه بالا باعث شد به طلای جهان برسم.

- امین میرزاده در گفت وگو با ایسنا، درباره کسب عنوان قهرمانی جهان، اظهار کرد: امسال رقابت های کشتی فرنگی جوانان جهان سطح بالاتری نسبت به سال گذشته داشت و تیم هایی مانند روسیه با تمام توان خود پا به این مسابقات گذاشته بودند.

روسیه با تمام قدرت آمده بود تا هر طور شده نگذارد ایران عنوان قهرمانی خود را تکرار کند، اما به حدی کلاس فنی کشتی ما بالا رفته است که توانستیم با قدرت بار دیگر بر سکوی نخست جهان بایستیم و افتخار دیگری را به دست بیاوریم.

سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با بیان این که با وجود داشتن رباط صلیبی پاره ، موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان شده است، گفت : در مسابقات آسیایی رباط صلیبی پایم پاره شد و بسیاری از متخصصان گفتند که به مسابقات جهانی نمی رسی، اما نمی خواستم این فرصت را از دست بدهم.

مخصوصا این که سینا طالب وند، مربی ام در شهرستان گوتوند خوزستان زحمات زیادی برایم کشید تا به این مسابقات برسم.

او دو ماه تمام از زمان مصدومیتم تا زمان اعزام به رقابت های جهانی در تهران در کنار من بود و کلیه کارهای فیزیوتراپی ام را انجام می داد تا این که توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرزازاده: با رباط پاره قهرمان جهان شدم/ روس ها هر کاری کردند تا ایران قهرمان نشود

میرزازاده: با رباط پاره قهرمان جهان شدم/ روس ها هر کاری کردند تا ایران قهرمان نشود