مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 21:512018-09-23سياسي

پیام تسلیت فرمانده کل ارتش در پی حادثه تروریستی در اهواز


فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه کور تروریستی اهواز پیام تسلیتی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پیام امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران آمده است:بسم الله الرحمن الرحیموَاصْبِرْ وَمَا صَبْرُکَ إِلَّا بِاللَّهِ ۚ.

وَلَا تَحْزَنْ عَلَیْهِمْ وَلَا تَکُ فِی ضَیْقٍ مِمَّا یَمْکُرُونَ (نحل 127)شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در اهواز به تیر خصم و عناد تروریست های مزدور، در سالروز آغاز جنگ تحمیلی میزان سبعیت و قساوت دشمنان این نظام را نسبت به ملت ایران نشان داد.

این مزدوران زر و تزویر نشان دادند که علی رغم ادعای حقوق بشر، ریاکارانی هستند که در راه تحقق اهداف پلیدشان از آتش گشودن حتی بر زنان و کودکان و سایر مردم ابایی ندارند.

کینه و عداوت دشمنان خبیث ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی چنان است که در مسیر تحقق توطئه های خود برای مقابله با امنیت کشور، تجلی گاه اقتدار ملی در آینه رژه نیرو های مسلح پرتوان ایران را هدف تیر های دشمنی خود قرار دادند؛ اما باید بدانند که ملت ایران و برادران آن ها در نیرو های مسلح و به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران، از راه شرافتمندانه و پر افتخار خود باز نخواهند گشت و با اعتماد به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت فرمانده کل ارتش در پی حادثه تروریستی در اهواز

پیام تسلیت فرمانده کل ارتش در پی حادثه تروریستی در اهواز