مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 21:502018-09-23ورزشي

سومی کشتی آزاد جوانان ایران در جهان با یک طلا، یک نقره و یک برنز


تیم ایران با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز به مقام سوم رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان در اسلواکی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان روزهای 30 شهریور تا اول مهرماه در شهر ترناوا کشور اسلواکی برگزار شد که در پایان تیم ایران توسط عباس فروتن در وزن 92 کیلوگرم صاحب مدال طلا شد، امیرحسین مقصودی در وزن 65 کیلوگرم به مدال نقره رسید و ابوالفضل هاشمی در وزن 86 کیلوگرم نیز صاحب مدال برنز شد.

تیم ایران با کسب 98 امتیاز در این رقابت ها به عنوان سوم رسید و تیم های روسیه و آمریکا به ترتیب با کسب 182 و 115 امتیاز اول و دوم شدند.

نتایج کشتی گیران کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است: در وزن 57 کیلوگرم رضا علیجان زاده پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل آندری ژلپ از اوکراین با نتیجه 12 بر 10 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل حریف آمریکایی، علیجان زاده از دور رقابت ها کنار رفت و چهاردهم شد.

در وزن 61 کیلوگرم مهدی عشقی در دور نخست در مصاف با ارطغرل قهوه چی از ترکیه با نتیجه 7 بر 5 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، عشقی از دور رقابت ها کنار رفت و شانزدهم شد.

در وزن 65 کیلوگرم امیرحسین مقصودی در دور اول با نتیجه 4 بر صفر بالاز هاکزر از اسلواکی را مغلوب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومی کشتی آزاد جوانان ایران در جهان با یک طلا، یک نقره و یک برنز

سومی کشتی آزاد جوانان ایران در جهان با یک طلا، یک نقره و یک برنز