مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 20:552018-09-23بين الملل

با گلوله و ترور نمی شود از آزادی دم زد


حزب اسلامی کار با صدور بیانیه ای حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: روز گذشته در حالی که سراسر ایران اسلامی به استقبال گرامیداشت هفته دفاع مقدس رفته بود بار دیگر ایادی خودفروخته تجزیه طلب با حمایت و راهبری برخی کشورهای منطقه و دولت های غربی و با هدف ایجاد رعب و وحشت، مردم خونگرم و انقلابی خوزستان را به خاک و خون کشیدند، خوزستانی که در 8 سال دفاع مقدس جانانه در برابر رژیم بعثی مقاومت کرد بار دیگر مورد حمله دژخیمان ترور قرارگرفت و شنبه خونینی را تجربه کرد.

جریان تروریستی الاحوازیه با این اعمال ددمنشانه و کینه توزانه ثابت کرد که جز گلوله و ریختن خون مردم شریف خوزستان هدف دیگری را تعقیب نمی کند.

دم زدن از آزادی و استقلال اگرچه شعارهایی پرطمطراق و پرجاذبه است اما هنگامی که در گلوله و ترور معنا شود ماهیت طراحان و رهبران خودفروخته و تجزیه طلب را نمایان می سازد.

در طول 4 دهه گذشته همواره دشمنان این مرز و بوم با هدف ایجاد تغییر در جغرافیای ایران و سپس تحت سلطه درآوردن آن برطبل تجزیه طلبی و استقلال خواهی اقوام ایرانی کوبیده اند اما یکپارچگی ملت و سرزمین بزرگ ایران در طول هزاران سال گذشته حفظ و حراست شده است و شگفت آنکه بزرگترین حافظان آن مرزنشینان و اقوام بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با گلوله و ترور نمی شود از آزادی دم زد

با گلوله و ترور نمی شود از آزادی دم زد