مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 17:052018-09-23سياسي

طرح سوال از وزیر ارتباطات درباره فیلترینگ تلگرام و فعالیت تلگرام طلایی


یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از طرح سوال خود از وزیر ارتباطات درباره عدم پاسخگویی درخصوص نارضایتی های به وجود آمده پس از فیلترینگ تلگرام و فعالیت هاتگرام و تلگرام طلایی خبر داد.

- سیدحمید زرآبادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به غیرفعال شدن اپلیکیشن تلگرام که منجر به تعطیلی برخی از کسب و کارهای مجازی، کاهش کیفیت سرویس های اینترنتی و نارضایتی های اجتماعی شده، از وزیر ارتباطات خواستم به این سوالات پاسخ دهد: 1- تجهیزات مربوط به فیلترینگ و شنود شبکه های موجود در کشور از محل چه بودجه ای و توسط چه سازمانی خریداری و در کجا و توسط چه کسانی نصب، نگهداری و بهره برداری می شود.

2- با توجه به فعالیت سرورهای هاتگرام و تلگرام طلایی که متصل به شبکه تلگرام بوده و امکان کنترل و رویت اطلاعات کاربران خود را فراهم می سازد، به صورت شفاف مشخص سازید.

در حال حاضر سرورهای این دو اپلیکیشن از نظر فیزیکی کجا نصب شده و توسط چه سازمان یا سازمان هایی بهره برداری و نگهداری می شود.

3- ضمن توضیح در خصوص پروژه پیام رسان های داخلی از نظر موفقیت عملکرد، نسبت به میزان کاربران فعلی آنها مبلغ وام و امکانات سخت افزاری، فیزیکی و مجوزهای اعطا شده به آنها شفاف سازی و گزارش نتایج حمایت همه جانبه از آنها را ارائه فرمایید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سوال از وزیر ارتباطات درباره فیلترینگ تلگرام و فعالیت تلگرام طلایی

طرح سوال از وزیر ارتباطات درباره فیلترینگ تلگرام و فعالیت تلگرام طلایی