مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 17:012018-09-23دانش

آزمایشگاه پراتیک دانشگاه آزاد کرج در کشور کم نظیر است


توان آزمایشگاهی واحد کرج در مقایسه با بسیاری از دانشگاه های معتبر کشور، چشمگیر است، به طوری که آزمایشگاه پراتیک این دانشگاه کم نظیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد کرج، محمدحسن برهانی فر، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با تاکید بر نقش و جایگاه موثر رشته های علوم پزشکی در حفظ و ارتقاء سلامت جامعه، گسترش این رشته ها را از برنامه های آتی واحد کرج و استان البرز برشمرد.

برهانی فر همچنین به منظور بررسی هرچه بیشتر، زیرساخت های لازم برای تاسیس برخی رشته های علوم پزشکی، از فضا های آزمایشگاهی دانشکده های پرستاری، مامایی و دامپزشکی واحد کرج بازدید کرد.

در این بازدید مسئولین دانشکده های مذکور و متخصصان آزمایشگاهی به تشریح امکانات، توانمندی ها و برخی تجهیزات و ملزومات مورد نیاز برای ارتقاء کمی و کیفی رشته های مربوطه پرداختند.

برهانی فر با استناد به گزارشات و توضیحات متخصصین، راهکار هایی برای تجهیز آزمایشگاه ها و رفع پاره ای کاستی ها را مطرح نموده و افزود: به فضل الهی با تلاش های صورت گرفته امروز توان آزمایشگاهی واحد کرج در مقایسه با بسیار از دانشگاه های معتبر کشور، چشمگیر است به طوری که آزمایشگاه پراتیک این دانشگاه در سطح کشور کم نظیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه پراتیک دانشگاه آزاد کرج در کشور کم نظیر است

آزمایشگاه پراتیک دانشگاه آزاد کرج در کشور کم نظیر است