مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 15:422018-09-23دانش

آیین «گذر از دبیرستان به دانشگاه» در علوم پزشکی تهران برگزار شد


آیین گذر از دبیرستان به دانشگاه و مراسم رسمی آغاز سال تحصیلی دانشکده پزشکی ویژه دانشجویان پزشکی ورودی 97 در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

- آیین گذر از دبیرستان به دانشگاه در علوم پزشکی تهران برگزار شد آیین گذر از دبیرستان به دانشگاه و مراسم رسمی آغاز سال تحصیلی دانشکده پزشکی ویژه دانشجویان پزشکی ورودی 97 در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، محمدرضا ظفرقندی عضو هیات علمی گروه جراحی و رییس اسبق دانشگاه علوم پزشکی تهران با تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع) و شهادت امام سجاد (ع) و تبریک به دانشجویان جدید گفت: شما به دانشگاهی سراسر قدمت، عظمت و خدمت وارد شده اید.

وی گفت: بزرگترین دانشگاه علوم پزشکی کشور با بیمارستان های بزرگ و رشته های آموزشی متنوع، فضایی که سراسر فرصت است فرصت برای خدمت در ابعاد آموزشی، درمانی و پژوهشی است.

ظفرقندی با بیان این که رتبه دانشکده پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی در کشور اول است و فاصله بسیار زیادی با سایر دانشگاه های علوم پزشکی دارد خاطرنشان کرد: برای مثال در رشته جراحی رتبه قبولی در آزمون بورد در کشور به طور میانگین 40 درصد است درحالی که در دانشگاه علوم پزشکی تهران رتبه قبولی 90 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین «گذر از دبیرستان به دانشگاه» در علوم پزشکی تهران برگزار شد

آیین «گذر از دبیرستان به دانشگاه» در علوم پزشکی تهران برگزار شد