مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 15:262018-09-23سياسي

کار فرهنگی و اشتغال دانش بنیان 2 رویکرد مهم در دانشگاه آزاد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه افزایش کیفیت آموزشی و نگاه عمیق فرهنگی درحال پیگیری است، گفت: کار فرهنگی و اشتغال دانش بنیان رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدمهدی طهرانچی ظهر امروز در دیدار با آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه مازندران، اظهار کرد: هر استانی با مسؤولیت رییس واحد مدیریت می شود که برای هر استان با توجه به امکانات و دغدغه مردم تغییر رویکرد جدی را پیگیر هستیم.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه تغییراتی که داشته، مشی مدیران استفاده از رهنمودهای روحانیون و علماست، افزود: تلاش می کنیم صفحات جدیدی در انقلاب اسلامی رقم زده شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه افزایش کیفیت آموزشی و نگاه عمیق فرهنگی درحال پیگیری است، خاطرنشان کرد: کار فرهنگی و اشتغال دانش بنیان رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی است.

طهرانچی گفت: واحدها باید در توسعه منطقه خود موثر باشند که تحقق این مهم مستلزم حمایت بزرگان است.

*دانشگاه آزاد باید تولیدکننده نیروهای متعهد باشد  نماینده ولی فقیه مازندران نیز در ادامه این نشست اظهار کرد: باید مدیران دانشگاه تلاش کنند تا شاهد افزایش کیفیت در دانشگاه ها باشیم و بهتر و پررونق تر از گذشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار فرهنگی و اشتغال دانش بنیان 2 رویکرد مهم در دانشگاه آزاد

کار فرهنگی و اشتغال دانش بنیان 2 رویکرد مهم در دانشگاه آزاد