مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 15:252018-09-23سياسي

اقدام ناجوانمردانه حمله تروریستی اهواز با پاسخ محکم جمهوری اسلامی مواجه خواهند شد


جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در بیانیه ای حادثه حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: عملیات تروریستی در اهواز که منجر به شهادت 25 نفر و زخمی شدن بیش از 60 نفر از هموطنان عزیزمان شد، نشانگر هجمه کور و رذیلانه جنایتکارانی است که اقتدار و امنیت ایران اسلامی را هدف گرفته اند.

این جنایت، نهایت رذالت مزدوران وابسته به عربستان و آمریکا را آشکار می سازد؛ و در عین حال نشان می دهد بلندگوهای تبلیغاتی و رسانه های غرب در برابر ترور زن، کودک، جانباز ویلچری و سرباز وظیفه و مردم بی گناه همچون همیشه خاموش و بلکه توجیه گر هستند و جریان نفاق داخلی با وقاحت در قبال این سکوت فرافکنی می کند.

با این همه، قدرت مقاومت و ایستادگی مردم و نظام اسلامی در برابر گروه های تروریستی و جریانات افراطی و تکفیری، همه توطئه ها و دشمنی هایی را که با حمایت و پشتیبانی آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان مرتجع منطقه، تضعیف و تجزیه کشورهای اسلامی را نشانه رفته اند، به شکست کشانده و این گونه حرکات ناجوانمردانه را با پاسخ محکم جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهند نمود.

در عین حال تقارن حمله تروریستی به مدافعان وطن و امنیت ملت با سالروز حمله صدام جنایتکار به میهن اسلامی، قرینه ای در اثبات توطئه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام ناجوانمردانه حمله تروریستی اهواز با پاسخ محکم جمهوری اسلامی مواجه خواهند شد

اقدام ناجوانمردانه حمله تروریستی اهواز با پاسخ محکم جمهوری اسلامی مواجه خواهند شد