مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 15:172018-09-23بين الملل

اعلام نتیجه تحقیقات درباره سرنگونی هواپیمای روسیه


روسیه نتایج تحقیقات خود درباره سرنگونی هواپیمای نظامی این کشور در سوریه را منتشر کرد که هم دولت دمشق و هم مسکو، اسراییل را مقصر اصلی آن اعلام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، یک هواپیمای نظامی روسیه با 15 سرنشین روز دوشنبه گذشته برفراز آب های سوریه توسط پدافند هوایی سوریه سرنگون شد که بعد ها مشخص شد مانور جنگنده های اسراییلی حین حمله به لاذقیه و اطلاعات مخدوش این رژیم به روسیه در نهایت به سرنگونی این هواپیما انجامیده است.

ژنرال ایگور کوناشنکف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه امروز (یکشنبه) با اعلام نتایج تحقیقات روسیه گفت: نیروی هوایی اسراییل با دادن اطلاعت غلط درباره منطقه مربوط به حملات هوایی برنامه ریزی شده خود در سوریه در تاریخ 17 سپتامبر، روسیه را گمراه کرده است و بنابراین جت روسی IL 20 نمی توانسته به مکان امنی برود.

این ژنرال روس در یک کنفرانس خبری درباره سرنگون شدن هواپیما IL 20 روسیه در سوریه گفت: امروز اطلاعات دقیق درباره سقوط هواپیمای IL 20 نیروی هوایی روسیه در نزدیکی سواحل سوریه در تاریخ 17 سپتامبر را ارائه می دهیم.

ما یک روایت دقیقه به دقیقه درباره این حادثه تراژیک ارائه خواهیم کرد روایتی که بر پایه قرائت های عینی از اطلاعات رادار از جمله سیستم نمایش اطلاعات هوایی پلوتو ارائه شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نتیجه تحقیقات درباره سرنگونی هواپیمای روسیه

اعلام نتیجه تحقیقات درباره سرنگونی هواپیمای روسیه