مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 14:222018-09-23سياسي

100 تیم بسیج جامعه پزشکی در مناطق کم برخوردار و حواشی تهران حضور می یابند


مالمیر؛ مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ گفت: 100 تیم بسیج جامعه پزشکی در قالب تیم های شهید رهنمون فعالیت می کنند و در مناطق کم برخوردار و حواشی تهران حضور می یابند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مالمیر، مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ در نشست خبری پنجمین یادواره شهدای جامعه پزشکی تهران بزرگ ضمن محکومیت جنایت تروریستی اهواز گفت: این یادواره هشتم مهر ماه به میزبانی دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هم زمان با برگزاری پنجمین یادواره شهدای جامعه پزشکی تهران از 17 خانواده شهید و 5 خانواده ایثارگر جامعه پزشکی تقدیر و تشکر می شود، افزود: 200 شهید جامعه پزشکی توسط بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ شناسایی شده است.

مالمیر با بیان اینکه اطلاعات مربوط به زندگی نامه 17 شهید پنجمین یادواره شهدای جامعه پزشکی تهران بزرگ جمع آوری شده و کتاب زندگی نامه آن ها در هفته بسیج رونمایی می شود، افزود: در یادواره امسال روسای دانشگاه علوم پزشکی و مهمانانی از سپاه حضور پیدا می کنند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ با بیان اینکه هدف از برپایی این یادواره زنده نگاه داشتن یاد شهدا و بحث احیای نقش جامعه پزشکی است، افزود: تاریخچه بسیج جامعه پزشکی به همان روز های اول دفاع مقدس برمی گردد در واقع در آن زمان عده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 تیم بسیج جامعه پزشکی در مناطق کم برخوردار و حواشی تهران حضور می یابند

100 تیم بسیج جامعه پزشکی در مناطق کم برخوردار و حواشی تهران حضور می یابند