مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 12:352018-09-23اقتصادي

واردات لوازم آرایشی به صفر رسیده است


رییس اتحادیه فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی کرج با اشاره به افزایش قیمت این محصولات در روزهای اخیر، گفت: مواد شوینده و لوازم بهداشتی سلولوزی همگی با افزایش قیمت سه برابری مواجه بوده اند که علت آن کمبود واردات و ثبت سفارش با ارز غیر دولتی است.

- محمدابراهیم شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به افزایشی که اخیراً در قیمت اجناس مختلف در بازار رخ داده است، افزود: در زمینه لوازم آرایشی تقریباً قیمت همه اجناس چند برابر شده است به همین دلیل تعداد شرکت هایی که واردات اجناس آرایشی و بهداشتی را برعهده دارند کاهش یافته و عملاً به جز تعدادی معدود، ثبت سفارشی انجام نمی شود.

وی با بیان اینکه چنین وضعیتی باعث توقف واردات لوازم آرایشی و بهداشتی شده است؛ توضیح داد: در بازه زمانی اخیر هیچ گونه واردات لوازم آرایشی نداشته ایم و محصولاتی که هم اکنون در بازار وجود دارد خریدهای قدیمی است.

شهبازی در ادامه اعلام کرد: مواد شوینده و لوازم بهداشتی سلولوزی همگی با افزایش قیمت سه برابری مواجه بوده اند که علت آن کمبود واردات و ثبت سفارش با ارز غیر دولتی است.

وی در پاسخ به اینکه احتکار چقدر در افزایش قیمت این محصولات نقش داشته است گفت: اصلاً این محصولات وجود ندارند که کسی آن را احتکار کند؛ هزینه احتکار و نگهداری بسیار بالاست و از طرفی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات لوازم آرایشی به صفر رسیده است

واردات لوازم آرایشی به صفر رسیده است