مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 12:102018-09-23بين الملل

هاآرتص: اسراییل نگران است پوتین بال هایش را در سوریه بچیند


روزنامه هاآرتص نوشت، پاسخ روسیه به حادثه ساقط شدن هواپیمای IL-20 در لاذقیه ممکن است به چیدن بال های اسراییل منجر شده و منطقه پرواز نیروی هوایی اسراییل را در حریم هوایی سوریه محدود کند.

- روزنامه هاآرتص نوشت، پاسخ روسیه به حادثه ساقط شدن هواپیمای IL-20 در لاذقیه ممکن است به "چیدن بال های" اسراییل منجر شده و منطقه پرواز نیروی هوایی اسراییل را در حریم هوایی سوریه محدود کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه نوشت، اسراییل امیدوار است که بستن حریم هوایی سوریه از سوی روسیه در مقابل جنگنده های اسراییلی برای یک هفته باشد نه بیشتر و مسکو اقدام به اعمال تحریم های بیشتر نظیر منطقه پرواز ممنوع در سوریه به روی جنگنده های اسراییلی در نزدیکی پایگاه های روسی در شمال سوریه نکند زیرا این مساله مانع از رسیدن جنگنده های اسراییلی به مناطق واقع در شمال از طریق دمشق می شود.

این روزنامه در ادامه آورده است، این تدابیر ممکن است به ایجاد منطقه امن برای نیروهای دولت سوریه و حزب الله لبنان منتهی شود و اسراییل همچنین نگران است که اعمال محدودیت های روسیه به ایران اجازه دهد جایگاه و موقعیت آن در منطقه تقویت شود.

هاآرتص به نقل از آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ اسراییل آورده است، مذاکرات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم با مقامات ارشد روس و اعزام هیئتی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاآرتص: اسراییل نگران است پوتین بال هایش را در سوریه بچیند

هاآرتص: اسراییل نگران است پوتین بال هایش را در سوریه بچیند