مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 12:032018-09-23سياسي

نظام اسلامی دست هر متجاوزی را با عنایت خداوند قطع خواهد کرد


یکی از مراجع تقلید ضمن تسلیت حادثه تروریستی اهواز گفت: بی شک خون پاک و مطهر این شهیدان شجره طیبه انقلاب اسلامی ما را که در این 40 سال با خون همین شهیدان آبیاری شده است محکم تر و مقاوم تر و دست هر متجاوزی را با عنایت خداوند متعال قطع خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله حسین نوری همدانی در پیامی شهادت تعدادی از هموطنان در حوادث تروریستی اهواز را تسلیت گفت.

در پیام این مرجع تقلید آمده است: حادثه تروریستی در جریان رژه نیروهای مسلح در اهواز بار دیگر چهره سیاه استکبار و نوکران آن را نمایان ساخت.

بی شک خون پاک و مطهر این شهیدان شجره طیبه انقلاب اسلامی ما را که در این 40 سال با خون همین شهیدان آبیاری شد محکم تر و مقاوم تر خواهد کرد.

وی در ادامه این پیام با تاکید بر اینکه این حادثه بشارت ضعف و زبونی این افراد تروریست و اربابان آنها که در رأس شان آمریکا و صهیونیست و بعضی از حکام دست نشانده منطقه ای آنها بود خاطرنشان کرده است: اقتدار نیروهای مسلح و قدرت موشکی و دفاعی ما که به همت سپاه و ارتش صورت گرفت خواب آنها را آشفته کرد تا  جایی که دست به این عمل کور زدند و مردم بی دفاع را به خاک و خون کشیدند.

اما دشمن بداند این نظام و انقلاب به پشتوانه ملت شهید پرور و رهبری حکیمانه آیت الله خامنه ای و تحت توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام اسلامی دست هر متجاوزی را با عنایت خداوند قطع خواهد کرد

نظام اسلامی دست هر متجاوزی را با عنایت خداوند قطع خواهد کرد