مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 12:002018-09-23سياسي

انجام روزانه چهار هزار تراکنش بیمه ای در استان اصفهان


مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: روزانه چهار هزار تراکنش بیمه ای توسط 83 دفتر پیشخوان و نمایندگی های طرف قرارداد در استان اصفهان انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، حسین بانک امروز(یکشنبه) در دیدار با نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: روزانه 4 هزار عملیات بیمه گری توسط 83 دفتر پیشخوان و نمایندگی ها در استان اصفهان انجام می شود که ماهانه حدود 600 میلیارد ریال هزینه این بیمه شدگان می شود.

وی افزود: تعداد افراد تحت پوشش بیمه سلامت در استان اصفهان یک میلیون و پانصد هزار نفر است که گام بلندی برای تحت پوشش قشر ضعیف جامعه و استفاده از خدمات بیمه ای برداشته شده است که قابل تقدیر است.

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: برتری 13 ساله در جشنواره شهید رجایی نشان از رضایتمندی در بین مردم و موفقیت بیمه سلامت استان اصفهان بوده است که علاوه بر رضایت مندی مردمی توانسته ایم اقدامات مناسبی را در پوشش بیمه ای ایجاد کنیم.

بانک تصریح کرد: در شهرستان نطنز هم 21 هزار نفر عضو بیمه سلامت هستند که 15 هزار نفر از آنان رایگان عضو بیمه سلامت صندوق روستایی و شهرهای زیر 20 هزار نفر هستند و از خدمات بیمه ای استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام روزانه چهار هزار تراکنش بیمه ای در استان اصفهان

انجام روزانه چهار هزار تراکنش بیمه ای در استان اصفهان