مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 11:372018-09-23دانش

استاندارد های ملی زیست فناوری مطالعه و آسیب شناسی شد


کارگروه اقتصاد زیستی ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری اقدام به مطالعات آسیب شناسی و برنامه ریزی برای تکمیل تدوین استاندارد های مورد نیاز در رابطه با محصولات زیست فناوری با قابلیت ورود به بازار کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری؛ از جمله این مطالعات می توان به استاندارد های CEN، پروژه Open-Bio، سازمان بین المللی استانداردسازی (ISO) و استاندارد های ASTM اشاره کرد.

همچنین مطالعه استاندارد های مربوط به حوزه زیست فناوری تدوین شده در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایران، استاندارد های سازمان ملی استاندارد کشور، بررسی قوانین و برنامه های مرتبط با زیست فناوری در اسناد بالادستی کشور و تعامل با سازمان استاندارد برای تشکیل دبیرخانه کمیته تدوین استاندارد های ملی زیست فناوری با هدف همکاری با دفتر تدوین استاندارد های ملی برای تدوین و اجرای استاندارد های ملی زیست فناوری از دیگر مطالعات این کارگروه است.

انجام مطالعات تهیه بسته های مکانیزم حمایتی و تشویقی در حوزه حمایت از ورود محصولات حوزه فناوری زیستی به بازار (یارانه های دولتی، اصلاح سیستم مالیاتی، ارائه تعرفه های دولتی) نیز در این کارگروه صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندارد های ملی زیست فناوری مطالعه و آسیب شناسی شد

استاندارد های ملی زیست فناوری مطالعه و آسیب شناسی شد