مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 11:302018-09-23سياسي

وزیر دفاع: پاسخ سخت و غافلگیر کننده در انتظار تروریست ها


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: تروریست های حقیر باید بدانند که پاسخی سخت و غافلگیرکننده در انتقام خون های پاک به زمین ریخته شده هموطنان مان دریافت خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با عرض تسلیت شهادت جمعی از مردم بی گناه و عزیز کشورمان در حمله تروریستی اهواز، ضمن محکوم کردن این حرکت مذبوحانه بدخواهان و دشمنان ملت ایران گفت: این اقدام کور بار دیگر ضعف و زبونی استکبار جهانی و اذناب بی مقدار آنان در منطقه و اقتدار و عزت ایران اسلامی در عرصه های جهانی را نشان داد؛ چراکه عدم امکان مقابله و رودررویی مستقیم با نظام مقتدر ایران اسلامی، دشمن ناتوان را وادار به حمله به مردمی بی دفاع کرده است.

وی با اشاره به همزمانی حمله تروریستی اهواز با سال روز آغاز جنگ تحمیلی به ایران اسلامی از سوی صدام افزود: همان تفکری که موجب شد صدام، آغازگر تحمیل جنگ 8 ساله به ملت مقاوم ایران اسلامی باشد، امروز در شکلی دیگر در تلاش برای ایجاد اختلاف و صدمه میان صفوف ملت بزرگ ایران و تضعیف و خدشه دار ساختن امنیت پایدار است.

تروریست های حقیر باید بدانند که پاسخی سخت و غافلگیرکننده در انتقام خون های پاک به زمین ریخته شده هموطنان مان دریافت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع: پاسخ سخت و غافلگیر کننده در انتظار تروریست ها

وزیر دفاع: پاسخ سخت و غافلگیر کننده در انتظار تروریست ها