مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 11:202018-09-23سياسي

محکومیت حادثه تروریستی اهواز توسط چند شخصیت حوزوی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی


حمله تروریستی 31 شهریورماه در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر اهواز را که به شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان در استان خوزستان انجامید که شخصیت های حوزوی و سازمان ها ضمن محکوم کردن این حادثه با مردم اهواز ابراز همدردی کردند.

- محکومیت حادثه تروریستی اهواز توسط چند شخصیت حوزوی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی حمله تروریستی 31 شهریورماه در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر اهواز را که به شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان در استان خوزستان انجامید که شخصیت های حوزوی و سازمان ها ضمن محکوم کردن این حادثه با مردم اهواز ابراز همدردی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با انتشار بیانیه ای، حمله تروریستی 31 شهریورماه در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر اهواز را که به شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان در استان خوزستان انجامید، محکوم کرد.

در متن این بیانیه آمده است: بسم رب الشهداء و الصدیقین در ایام عزاداری عاشورای حسینی و در روزی که حماسه مقدس ایرانیان در دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی گرامی داشته می شود، گروهی از تروریست های سفاک و خائن برای خوشایند یزیدیان زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت حادثه تروریستی اهواز توسط چند شخصیت حوزوی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

محکومیت حادثه تروریستی اهواز توسط چند شخصیت حوزوی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی