مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 11:202018-09-23سياسي

قمی: ترورهای ضد بشری بدون پاسخ نمی ماند


یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: آمریکا و عربستان و اسراییل و عوامل آنها بدانند که با این اعمال ضد بشر نمی توانند ملت عاشورایی ایران را از رای عزت باز دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمد قمی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز ضمن گرامیداشت یاد شهدا و تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران ایشان بیان کرد: روز گذشته باز یزیدیان زمان با کینه ای که از اسلام و مسلمانان داشتند با ترور ناجوانمردانه تروریستی تعدادی از عزیزانمان را به شهادت رساندند.

ضمن تسلیت به خانواده این عزیزان باید بگویم قطعا کار آنها بدون جواب نخواهد ماند و آمریکا و عربستان و اسراییل و عوامل آنها بدانند که با این اعمال ضد بشر نمی توانند ملت عاشورایی ایران را از راه عزت باز دارند.

وی در ادامه گفت: آقای ترامپ از فرهنگ شیعه و کربلا بی اطلاع است.

او باید از رییس جمهورهای قبل از خود می پرسید که آیا ایران بود که خواستار مذاکره با آمریکا بود یا اوباما که حداقل دو بار در پیام کتبی خواستار مذاکره با ایران شد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: حضور پرشور مردم ایران در مراسم عزاداری ایام محرم جاری نشان داد که به هر میزان فشار آمریکا بر ملت ایران افزون گردد مردم ما مسمم تر در مقابل توطئه آنها خواهند ایستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قمی: ترورهای ضد بشری بدون پاسخ نمی ماند

قمی: ترورهای ضد بشری بدون پاسخ نمی ماند