مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 11:202018-09-23سياسي

128 مورد از فرآیندهای زاید دستگاه های آذربایجان شرقی حذف شده است


استاندار آذربایجان شرقی شفاف سازی مالی در دستگاه ها را از عوامل موثر در پیشگیری از فساد اداری دانست و گفت: وظیفه اصلی مدیران دستگاه های دولتی، - شفاف سازی مالی و کاهش فرایندهای اداری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید خدابخش در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، با تأکید بر این که هر دستگاه اجرایی باید تعدادی از فرایندهای زاید خود را شناسایی و حذف کند، اظهار کرد: بر اساس گزارش ارائه شده در جشنواره شهید رجایی از سال گذشته تاکنون 128 فرایند زاید دستگاه های استان حذف شده و باید این روند ادامه یابد.

استاندار آذربایجان شرقی یادآوری کرد: در روند حذف فرایندهای زاید، باید یک نهاد با برقراری ارتباط با سایر نهادها، متولی دریافت و صدور مجوز باشد.

وی افزود: سرگردان کردن مردم در میان ادارات زمینه فساد را فراهم می کند و اگر بتوانیم با حذف فرایندهای زاید، جلوی این کار را بگیریم می توانیم تا صد پله رتبه شفافیت ایران را ارتقا دهیم.

خدابخش هم چنین با تأکید بر ضرورت الحاق پیوست اجتماعی و فرهنگی به طرح اصلاح بافت فرسوده و حاشیه نشین تبریز و سایر شهرهای استان، افزود: ستاد بازآفرینی شهری تبریز و استان باید در روند بازگشایی معابر و جابه جایی بافت حاشیه نشین، الحاق پیوست اجتماعی و فرهنگی به طرح ها را در اولویت قرار دهد تا در آینده مشکل ایجاد نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

128 مورد از فرآیندهای زاید دستگاه های آذربایجان شرقی حذف شده است

128 مورد از فرآیندهای زاید دستگاه های آذربایجان شرقی حذف شده است