مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 11:192018-09-23فرهنگي

جوان گرایی، مهم ترین هدف مسابقه چهل سال چهل فیلم


مدیر عامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس جوانگرایی و تولید آثار سینمایی، کوتاه و بلند را از جمله اهداف مسابقه چهل سال چهل فیلم عنوان کرد.

- مدیر عامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس جوانگرایی و تولید آثار سینمایی، کوتاه و بلند را از جمله اهداف مسابقه چهل سال چهل فیلم عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین صابری مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در خصوص مسابقه چهل سال چهل فیلم که همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در حال برگزاری است گفت: در سه بخش فیلم سینمایی، فیلم کوتاه و انیمیشن تعداد زیادی آثار از هنرمندان این بخش ها به دبیرخانه مسابقه ارسال شده که و همه هنرمندان کد رهگیری دریافت کرده اند و به صورت منظم در جریان مراحل آثار ارسالی خود قرار می گیرند.

صابری با بیان اینکه داوری در مرحله فیلم کوتاه داستانی آغاز شده و در حوزه فیلم بلند داستانی و سینمایی هم به زودی انجام خواهد پذیرفت افزود:سیاست این مسابقه فقط حوزه دفاع مقدس نیست بلکه حوزه های محتوایی و گوناگون مقاومت مانند مدافعان حرم، داعش، تکفیری ها و سلفی ها، مقاومت جهان اسلام و .

را نیز شامل می شود.

مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در ادامه اضافه کرد: یکی از موارد حساس این مسابقه موضوع انقلاب اسلامی است که با توجه به محدودیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان گرایی، مهم ترین هدف مسابقه چهل سال چهل فیلم

جوان گرایی، مهم ترین هدف مسابقه چهل سال چهل فیلم