مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 10:552018-09-23بين الملل

استقبال کردها از درخواست سیدحسن نصرالله برای مذاکره آنها با دولت سوریه


یکی از مسؤولان سیاسی سوریه دموکراتیک ابراز امیدواری کرد که تصمیم گیرندگان کرد به نصیحت سید حسن نصرالله درباره مذاکره با دولت سوریه گوش دهند.

- استقبال کردها از درخواست سیدحسن نصرالله برای مذاکره آنها با دولت سوریه یکی از مسؤولان سیاسی سوریه دموکراتیک ابراز امیدواری کرد که تصمیم گیرندگان کرد به نصیحت سید حسن نصرالله درباره مذاکره با دولت سوریه گوش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ریزان حدو، سیاستمدار کرد سوری در مصاحبه با شبکه المنار لبنان گفت: ما جز صداقت چیزی از سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان ندیده ایم و دشمنانش قبل از دوستانش به این مساله گواهی داده اند.

وی اظهارات سید حسن نصرالله را که با لحن دوستانه کردها را به حساب باز نکردن روی آمریکا و مذاکره با دولت سوریه دعوت کرد، ستود.

حدو بر موافقت کامل با دیدگاه سید حسن نصرالله درباره دشمنی آمریکا با کردها تأکید و چند نکته را درباره درست نبودن قصد و نیت آمریکا در تعامل با کردها ذکر کرد.

وی گفت: ترکیه عضو ناتو است و آمریکا نیز عملا رهبر ناتو محسوب می شود پس اگر آمریکا با ترکیه درباره اشغال عفرین همدست نبود پس باید ناتو بیانیه ای صادر کرده و مخالفتش را با حمله ترکیه به عفرین اعلام می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال کردها از درخواست سیدحسن نصرالله برای مذاکره آنها با دولت سوریه

استقبال کردها از درخواست سیدحسن نصرالله برای مذاکره آنها با دولت سوریه