مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 10:402018-09-23دانش

طی مراسمی مسئول بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات معارفه شد


آیین تکریم و معارفه مسئول سابق و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات با حضور سرپرست این واحد دانشگاهی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ و جمعی از اعضای بسیج دانشجویی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آیین تکریم محمدرضا آبدار و معارفه رضا اسدی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات، با حضور رضا مسعودی سرپرست این دانشگاه، هادی قاسمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ و جمعی از اعضای بسیج دانشجویی برگزار شد.

بنابراین گزارش در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات دوساله محمدرضا آبدار در بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد، حکم انتصاب رضا اسدی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی این دانشگاه توسط مسعودی به وی اعطا شد.

در قسمتی از این مراسم محمدرضا آبدار به ارائه گزارش عملکرد دوساله بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات پرداخت.

لازم به ذکر است در این مراسم، یعقوب زراعت کیش رییس بسیج اساتید و مدیرکل حوزه ریاست واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد، حجت الاسلام حجت اله ذاکر معاون فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه، فاطمه عزیزآبادی فراهانی معاون پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات، حجت الاسلام علیرضا رجالی تهرانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی مراسمی مسئول بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات معارفه شد

طی مراسمی مسئول بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات معارفه شد