مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 10:322018-09-23سياسي

تخلف سازمان برنامه در «تخصیص عوارض برق» به قوه قضاییه ارسال شد


نمایندگان مجلس تخلف سازمان برنامه و بودجه در عدم تخصیص کامل عوارض برق دریافتی به حمایت از صنعت برق طبق قانون بودجه را به قوه قضاییه ارسال کردند.

- تخلف سازمان برنامه در تخصیص عوارض برق به قوه قضاییه ارسال شد نمایندگان مجلس تخلف سازمان برنامه و بودجه در عدم تخصیص کامل عوارض برق دریافتی به حمایت از صنعت برق طبق قانون بودجه را به قوه قضاییه ارسال کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی بررسی گزارش کمیسیون انرژی در مورد (عدم اجرای بند هـ تبصره 6 قانون بودجه سال 96 کل کشور موضوع تخصیص و پرداخت عوارض برق) در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

پس از قرائت این گزارش که طبق ماده 236 آیین نامه داخلی مجلس تدوین شده است، رییس مجلس شورای اسلامی جهت ارجاع به قوه قضاییه، گزارش فوق را به رأی مجلس گذاشت.

وکلای ملت نیز با 151 رأی موافق، 23 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع از مجموع 229 نماینده حاضر در مجلس با ارجاع این گزارش به قوه قضاییه موافقت کردند.

بر اساس این گزارش، تا پایان سال 96 مستند به بند هـ تبصره 6 قانون بودجه 96 کل کشور مبلغ 9 هزار و 290 میلیارد ریال عوارض برق از مشترکان دریافت و به خزانه واریز شده است؛ از این رقم صرفا مبلغ 3 هزار و 805 میلیارد ریال تا پایان سال 96 به بخشی از مصارف موضوع ماده 5 قانون حمایت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف سازمان برنامه در «تخصیص عوارض برق» به قوه قضاییه ارسال شد

تخلف سازمان برنامه در «تخصیص عوارض برق» به قوه قضاییه ارسال شد