مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 10:302018-09-23بين الملل

آینده ائتلاف مرکل در معرض خطر است


سرنوشت دولت شش ماهه صدراعظم آلمان همزمان با تلاش سه حزب شریک در ائتلاف برای حل اختلافشان بر سر رییس پر حاشیه سرویس اطلاعات، در بلاتکلیفی به سر می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، احزاب دولت ائتلافی آلمان سه شنبه به انتقال هانس-گئورگ ماسن، رییس سرویس اطلاعات به وزارت کشور موافقت کردند.

ماسن به داشتن عقاید راست افراطی متهم شده است چرا که صحت تصاویری ویدیویی که نشان می دهد افراطی ها اقدام به آزار و اذیت مهاجران در شهر کمنیتس واقع در شرق آلمان می کنند، زیر سوال می برد.

اما این توافق سازش که ماسن را در موقعیت مالی بهتری قرار می دهد، زمانی فاش شد که آندره آ ناهلس، رهبر حزب چپ میانه سوسیال دموکرات ها، شریک کوچکتر در ائتلاف تحت رهبری محافظه کاران مرکل، آن را اشتباه خواند.

مرکل و هورست زیهوفر، متحد بایرنی او برای بررسی این توافق موافقت کرده و صدراعظم آلمان گفته است رهبران این سه حزب خواستار یافتن راه حلی مناسب برای آن هستند.

منبع مطلعی در یکی از این احزاب گفت هیچ نشستی برای شنبه برنامه ریزی نشده بود.

با این حال هورست زیهوفر که وزیر کشور آلمان است، به روزنامه بیلد آم زونتاگ گفت رهبران این حزب تنها در صورتی جلسه برگزار می کنند که از درخواست های حزب سوسیال دموکراتیک آلمان اطلاع داشته و بدانند که محافظه کاران قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده ائتلاف مرکل در معرض خطر است

آینده ائتلاف مرکل در معرض خطر است