مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 10:302018-09-23اقتصادي

کدهای تخفیف جدید در وب سایت تخفیفان


یکی از اهدافی که توسط شرکت تخفیفان دنبال شود، گسترش همکاری با شرکت های معتبر و استارت آپ های تازه نفس و خلاق بازار کشور در جهت خرید به صرفه تر و استفاده بیشتر مردم از این وب سایت ها و اپلیکیشن ها است.

- این شرکت ها از دیجی کالا که بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی ایران است گرفته تا استارت آپ های موفقی همچون ریحون، اتاقک، مستر بلیط، آچاره و بیمی لاین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام تخفیفان، نتیجه گسترش همکاری این شرکت با شرکت های مذکور، ارائه کدهای تخفیف است که توسط شرکت تخفیفان و در صفحه مربوط به کدهای تخفیف قابل مشاهده است.

شرکت تخفیفان در ادامه به بررسی کد تخفیف سایت تخفیفان پرداخته است: کد تخفیف بامیلو با کد تخفیف بامیلو از اولین بازار اینترنتی ایران ارزان تر خرید کنید.

شما در بامیلو می توانید انواع وسایل مورد نیاز خودتان را با تنوع زیاد و از دسته بندی های موبایل، لوازم دیجیتال مانند موبایل، لپ تاپ، و لوازم خانگی و پوشاک و .

داشته باشید.

هدف بامیلو این است که یک روند همیشگی از تجربه ای عالی از خرید برای مشتریان داشته باشد و برای بامیلو فرق نمی کند شما مصرف کننده هستید یا تولید کننده و فروشنده، بامیلو دوست دارد تا تجارت الکترونیک بخشی از کار روزمره شما باشد و با کد تخفیف بامیلو هزینه کمتری را پرداخت کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدهای تخفیف جدید در وب سایت تخفیفان

کدهای تخفیف جدید در وب سایت تخفیفان