مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 10:202018-09-23اقتصادي

جلوگیری از مهاجرت و ترک محله با اقدام بازآفرینی شهری


معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اختصاص 23 میلیارد تومان به عنوان تخفیف عوارض ساخت در محلات هدف به شهرداری ها، - گفت: دولت برنامه ای برای جابجایی مردم ساکن در محلات مورد هدف بازآفرینی شهری ندارد بلکه هدف جلوگیری از ترک محله ها توسط افراد بومی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، ایمان طاهر درباره میزان اعتبارات تخصیصی به بافت های ناکارآمد شهری، اظهار کرد: سال گذشته 13.

5 میلیارد تومان به بافت های ناکارآمد شهری اختصاص یافته که 6 میلیارد تومان جهت اجرای آسفالت، یک میلیارد برای ساخت و احداث خانه سلامت، یک میلیارد جهت احداث سالن ورزشی، 2 میلیارد برای روشنایی معابر بافت ها، 190 میلیون تومان جهت مطالعه و اسکان مجدد، 800 میلیون تومان برای مطالعه و ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی و 2 میلیارد و 700 میلیون تومان برای بهسازی و کف سازی محلات اعتبار تخصیص یافته است.

وی در توضیح اسکان مجدد، گفت: برخی شهرها دارای مناطقی هستند که بر روی گسل واقع شده و یا از نظر شرایط زندگی شرایط مساعدی ندارند و قرارداد مطالعه جهت شناسایی مراکز خطر و اولویت قرار دادن این مناطق جهت اسکان مجدد آن ها مورد بررسی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از مهاجرت و ترک محله با اقدام بازآفرینی شهری

جلوگیری از مهاجرت و ترک محله با اقدام بازآفرینی شهری