مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 09:502018-09-23سياسي

کانون های دانش آموزی قدمتی 70 ساله دارد


رییس جمعیت هلال احمر با حضور در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید گفت: تشکیل کانون های دانش آموزی از 70 سال پیش در جمعیت آغاز شده است و در قالب آن آموزش های امدادی و آموزش های پایه برای تعامل و گفت وگو به دانش آموزان ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز علی اصغر پیوندی با حضور در مدرسه شهید حسن غیوری در شهرری زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را نواخت.

در این مراسم همچنین شهاب الدین صابون چینی، رییس سازمان دانشجویان، حسین کتابدار، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران و هدایت الله جمالی پور، فرمانده شهرری نیز حضور داشتند.

علی اصغر پیوندی در این مراسم اظهار کرد: خدا را شاکرم در روز اول مهر در مدرسه ای حاضر شوم که به نام شهید سیدحسن غیوری یادگار آیت الله غیوری است و با تبریک روز اول مهر باید بگویم که باعث افتخار من و همکارانم است که در خدمت شما دانش آموزان بزرگوار هستیم.

رییس جمعیت هلال احمر اضافه کرد: امیدوارم با انرژی مضاعف و جدیت با بهره مندی از تجربیات معلمان بتوانیم راه کسب علم، دانش و معرفت را بپیماییم.

وی با تسلیت ایام محرم و تبریک هفته دفاع مقدس، به حادثه تروریستی روز گذشته در اهواز اشاره کرد و افزود: متأسفانه روز گذشته حادثه ای تروریستی برای شکاف در دل ملت رخ داد و امیدواریم که روح شهیدان این حادثه با انبیاء و اولیاء محشور باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های دانش آموزی قدمتی 70 ساله دارد

کانون های دانش آموزی قدمتی 70 ساله دارد