مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 22:562018-09-22سياسي

حمله به رژه نیرو های مسلح نشان از ترس دشمنان از قدرت نظامی ایران است


جمعی از علمای اهل سنت سیستان وبلوچستان ضمن محکوم کردن حمله تروریستی در اهواز به رژه نیرو های مسلح، این اقدام را نشان ترس دشمنان از قدرت نظامی ایران دانستند.

- واکنش علمای اهل سنت سیستان وبلوچستان پیرامون حادثه تروریستی اهوازحمله به رژه نیرو های مسلح نشان از ترس دشمنان از قدرت نظامی ایران است جمعی از علمای اهل سنت سیستان وبلوچستان ضمن محکوم کردن حمله تروریستی در اهواز به رژه نیرو های مسلح، این اقدام را نشان ترس دشمنان از قدرت نظامی ایران دانستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، جمعی از علمای اهل سنت سیستان وبلوچستان در پی حادثه تروریستی که در جریان برگزاری رژه نیرو های مسلح اهواز رخ داد ضمن محکوم کردن این حادثه گفتند: امروز بار دیگر رشادت و مردانگی سربازان ایران زمین بر جهان نقش بست و نمایشی زیبا از مردانگی و ایثار آنان دل ملت ایران را گرم کرد که فرزندان آنان تا پای جان مدافعان این انقلاب و ملت هستند.

  حمله به رژه نیرو های مسلح نشان از ترس دشمنان از قدرت نظامی ایران اسلامی است مولوی عنایت الله رسولی زاده امام جمعه شهرستان سرباز ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز، گفت: در حادثه تروریستی اهواز این جوانان ایران زمین بودند که به گذشتن از جان خود افتخار آفرینی کرده و علاوه بر نابودی دشمنان از مردم دفاع کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به رژه نیرو های مسلح نشان از ترس دشمنان از قدرت نظامی ایران است

حمله به رژه نیرو های مسلح نشان از ترس دشمنان از قدرت نظامی ایران است