مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 22:202018-09-22بين الملل

قاسمی: حامیان ترور نمی توانند با لفاظی های دروغین نقش مستقیم خود را پنهان کنند


سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در ادامه سیاست های اصولی و انسانی خود در جهت افزایش امنیت و ثبات منطقه و مبارزه با تروریسم خواهد کوشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهرام قاسمی ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدای حمله تروریستی امروز (شنبه) در اهواز و با تسلیت به مردم شجاع خوزستان و ملت بزرگ ایران اظهار کرد: اجیرشدگان و فرمان برداران کانون های شناخته شده مولد خشونت و جنایت علیه جان انسان ها و حامیان فکری، مالی، تسلیحاتی و رسانه ای تروریسم در منطقه و فراسوی آن مطمئن باشند با چنین اقدامات زبونانه، ترور و کشتار کور نمی توانند در اراده راسخ دولت و ملت ایران در مبارزه بی امان و همه جانبه با تروریسم لجام گسیخته ای که منطقه و جهان را درنوردیده است، خللی وارد کنند.

قاسمی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در ادامه سیاست های اصولی و انسانی خود بدون هر گونه وقفه و تردیدی در جهت افزایش امنیت و ثبات منطقه و مبارزه با تروریسم خواهد کوشید.

او افزود: حامیان و مروجین ترور و خشونت و توجیه گران وابسته و مفسران سرسپرده و گوش به فرمان حرفه ای آنان نمی توانند با لفاظی های دروغین و مغلطه های بی بنیان و تشکیک های کودکانه در ماهیت تروریستی و ضد انسانی جنایت امروز در اهواز، نقش مستقیم خود در پشتیبانی از تروریست های ضد ایرانی را پنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاسمی: حامیان ترور نمی توانند با لفاظی های دروغین نقش مستقیم خود را پنهان کنند

قاسمی: حامیان ترور نمی توانند با لفاظی های دروغین نقش مستقیم خود را پنهان کنند