مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 18:552018-09-22فرهنگي

پرویز تاییدی بی حاشیه بود و حق خواهی نکرد!


خصوصیات نیک او باعث شد که این مرد بی حاشیه درحاشیه بماند و هرگز حق خواهی نکند، ماهم بی اعتنا ازکنار او گذشتیم و حال فقدانش را شاهدیم، او هم ازمیان ما رفت بی آنکه ارج ببیند و به آنچه لیاقتش را داشت برسد.

- "خصوصیات نیک او باعث شد که این مرد بی حاشیه درحاشیه بماند و هرگز حق خواهی نکند، ماهم بی اعتنا ازکنار او گذشتیم و حال فقدانش را شاهدیم، او هم ازمیان ما رفت بی آنکه ارج ببیند و به آنچه لیاقتش را داشت برسد.

" اصغر همت بازیگر سینما و تئاتر و مدیرعامل پیشین خانه تئاتر در متنی که برای درگذشت پرویز تاییدی نوشته و در اختیار ایسنا قرار داده، آورده است: پرویز تأییدی را با ترجمه ی کتاب کارهنرپیشه روی نقش که بخشی از سلسله درس های استانیسلاوسکی دربازیگری است و تک پرده ای هایی درهمان کتاب بیشتر شناختم، تک پرده ای هایی که خیلی از بازیگران و علاقمندان به بازیگری را به روی صحنه یا جلوی دوربین برد تا آنچه را درآموزه های استانیسلاوسکی درمتن کتاب دریافته بودند تجربه کرده و میزان توانایی خود را بسنجند و به منصه ی ظهور برسانند، زیبای بی اعتنا، پرده برداری، آخرین نوارکراپ و نقص ازجمله آن تک پرده ای ها بودند.

بعدها که او را از نزدیک شناختم احترامش برایم صد چندان شد، معلمی بی ادعا، با دانش، متواضع، بی حاشیه، کم حرف و کم توقع، همین خصوصیات ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرویز تاییدی بی حاشیه بود و حق خواهی نکرد!

پرویز تاییدی بی حاشیه بود و حق خواهی نکرد!