مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 17:262018-09-22دانش

دانشگاه فردوسی تلاش دارد تا به شاخص های «دانشگاه سبز» دست یابد


مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه فردوسی گفت: دانشگاه فردوسی برند و عنوان دانشگاه سبز را برای خود انتخاب کرده است و تلاش دارد تا به شاخص های دانشگاه سبز دست پیدا کند.

- دانشگاه فردوسی تلاش دارد تا به شاخص های دانشگاه سبز دست یابد مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه فردوسی گفت: دانشگاه فردوسی برند و عنوان دانشگاه سبز را برای خود انتخاب کرده است و تلاش دارد تا به شاخص های دانشگاه سبز دست پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، ناصری، مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه فردوسی مشهد در خصوص اقدامات دانشگاه فردوسی مشهد برای مدیریت بحران زیست محیطی گفت: این دانشگاه در سطح کشور جزو دانشگاه های برتر و پیشرو محسوب می شود.

در زمانی که هیچ دانشگاه یا مجموعه اداری به فکر اقدامات خاصی برای بحران ها نبود، دانشگاه فردوسی مشهد اقداماتی از حدود 20 سال گذشته برای صرفه جویی و سیستم حمل و نقل در دستور کار داشته است.

ناصری افزود: سعی شده که این اقدامات و طرح ها به صورت اصولی و بنیادین پیگیری شود.

دانشگاه فردوسی برند و عنوان دانشگاه سبز را برای خود انتخاب کرده است و با توجه به اینکه در فصل 12 سند راهبردی دانشگاه فردوسی مشهد گفته می شود که دانشگاه فردوسی مشهد تلاش دارد تا به شاخص های دانشگاه سب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فردوسی تلاش دارد تا به شاخص های «دانشگاه سبز» دست یابد

دانشگاه فردوسی تلاش دارد تا به شاخص های «دانشگاه سبز» دست یابد