مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 16:362018-09-22دانش

40 دانشجو دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی در طرح معرفت رضوی حضور داشتند


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد تبریز گفت: دوره آموزشی معرفت رضوی با حضور 500 دانشجوی منتخب برگزار شد و 40 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در این طرح حضور داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید وحیدی مهر معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در دومین اردوی فرهنگی طرح معرفت رضوی که با حضور 500 دانشجو از واحد های سراسر کشور در واحد های نیشابور و مشهد برگزار شد، بالاترین آمار شرکت کننده را به خود اختصاص داد.

وی گفت: اردوی فرهنگی طرح معرفت رضوی بر اساس رویکرد جدید معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و با توجه به سند راهبردی فرهنگی دانشگاه طراحی شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز افزود: هدف از برگزاری این اردو، ارتقای معرفتی دانشجویان و تعمیق باور های دینی درباره ائمه اطهار (ع) و آشنایی دانشجویان با اماکن تاریخی و مذهبی شهر های کشور است که امسال به میزبانی واحد نیشابور و مشهد برگزار شد.

وحیدی مهر خاطرنشان کرد: دوره آموزشی معرفت رضوی به مدت 20 روز با حضور 500 دانشجوی منتخب برگزار شد و 40 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به سرپرستی ناصر فاضل هروی رییس دفتر مطالعات و پژو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 دانشجو دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی در طرح معرفت رضوی حضور داشتند

40 دانشجو دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی در طرح معرفت رضوی حضور داشتند