مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 16:352018-09-22سياسي

سربازان ستون نیروهای مسلح هستند


رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی گفت: اجرای بخش عظیمی از وظایف نیروهای مسلح بر دوش سربازان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار موسی کمالی در متن پیامی به مناسبت دومین روز از هفته دفاع مقدس که به عنوان روز سرباز نامیده شده و آن را در اختیار ایسنا قرار داده است نوشت: حراست از عزت، امنیت، استقلال، تمامیت ارضی، نظام مقدس جمهوری اسلامی، جان، مال، نوامیس مردم، وظیفه دینی و ملی هر ایرانی است و در راستای اجرای همین وظیفه است که تمامی اتباع ذکور ایرانی مکلف به انجام خدمت وظیفه عمومی هستند.

کارکنان وظیفه یکی از ارکان و ستون های نیروهای مسلح هستند و اجرای بخش عظیمی از وظایف نیروهای مسلح بر دوش این قشر از جوانان کشور است.

سربازان برومند، ایثارگران مدافع حریم امنیت کشور هستند که در 8 سال دفاع مقدس با حضور فعال و چشمگیر در کسوت مقدس سربازی، آمادگی خود را برای دفاع از کیان اسلام و میهن عزیز به منصه ظهور رساندند و با تقدیم هزاران شهید و جانباز، امنیت و آرامش را برای ملت شریف و فداکار ایران به ارمغان آوردند.

بنابراین بر همه لازم است که روز اول مهرماه که دومین روز از هفته دفاع مقدس است و به عنوان روز سرباز نام گذاری شده، از تلاش های خالصانه سربازان چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران فعلی قدردانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربازان ستون نیروهای مسلح هستند

سربازان ستون نیروهای مسلح هستند