مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 16:102018-09-22فرهنگي

«بانو قدس ایران» فردا در کانون سینما حقیقت


برنامه ی این هفته کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، به نمایش و نقد فیلم مستند «بانو قدس ایران» ساخته ‎ی «مصطفی رزاق کریمی» اختصاص یافته است.

- برنامه ی این هفته کانون فیلم سینماحقیقت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، به نمایش و نقد فیلم مستند بانو قدس ایران ساخته ‎ی مصطفی رزاق کریمی اختصاص یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این فیلم مستند از ساعت 17 عصر روز یکشنبه اول مهرماه 97 در سالن سینماحقیقت این مرکز به نمایش عمومی درآمده و سپس با حضور مصطفی رزاق کریمی (کارگردان)، ناصر صفاریان (مسئول نمایش و نشست فیلم ها) و حبیب احمدزاده (کارشناس میهمان) مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

بانو قدس ایران مستندی پیرامون زندگی بانو خدیجه ثقفی همسر امام خمینی (ره) است که در موسسه فرهنگی و هنری عروج فیلم و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه و تولید شده است.

این فیلم موفق به کسب نشان فیروزه ای بهترین فیلم مستند از یازدهمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت و جایزه ویژه هیات داوران بخش جایزه شهید آوینی این جشنواره شده است و در بخش مسابقه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر نیز روی پرده رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بانو قدس ایران» فردا در کانون سینما حقیقت

«بانو قدس ایران» فردا در کانون سینما حقیقت