مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 15:512018-09-22سياسي

حادثه تروریستی اهواز واکنشی به حماسه عاشورایی عرب های غیور خوزستان است


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: این جنایت وحشیانه به دنبال شکست های پی درپی دشمنان اسلام و انقلاب و مزدوران آل سعود از جبهه مقاومت و در پی خلق حماسه عاشورایی مردم خوزستان به ویژه در مناطق عربی در دهه اوّل محرم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، آیت الله عباس کعبی، عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حادثه تروریستی مراسم رژه نیرو های مسلّح در اهواز گفت: حادثه کور تروریستی تکفیری ها و مزدوران آمریکا و صهیونیست و آل سعود در اهواز، نشانه یأس و زبونی و استیصال و درماندگی دشمنان اسلام و انقلاب ایران است.

وی ادامه داد: این جنایت وحشیانه به دنبال شکست های پی درپی دشمنان اسلام و انقلاب و مزدوران آل سعود از جبهه مقاومت و در پی خلق حماسه عاشورایی مردم خوزستان به ویژه در مناطق عربی در دهه اوّل محرم است که نشانه ریشه دار بودن محبّت اهل بیت در میان عشایر غیور خوزستان است، و این نشان می دهد که دشمنان اسلام و ایران به بن بست رسیده اند.

آیت الله کعبی تصریح کرد: ملّت عاشورایی ایران اسلامی و مردم انقلابی و ولایتمدار خوزستان و اهواز با بصیرت و یکپارچگی و عشق و وفاداری به مکتب حسینی و پیروی از خطّ امام و رهبری، در مقابل دشمنان، با وحدت و برادری در صحنه حاضر هستند و چشم فتنه وهابی های مزدور سعودی را کور خواهند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه تروریستی اهواز واکنشی به حماسه عاشورایی عرب های غیور خوزستان است

حادثه تروریستی اهواز واکنشی به حماسه عاشورایی عرب های غیور خوزستان است