مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 15:322018-09-22دانش

دو عضو هیئت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه از دریاچه ارومیه تا دریاچه وان رکاب زدند


دو عضو هیات علمی دانشگاه رازی کرمانشاه در راستای دعوت همگانی برای احیای دریاچه ارومیه، مسیر رفت و برگشت از این دریاچه تا دریاچه وان ترکیه به طول 596 کیلومتر را با دوچرخه رکاب زدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالحمید علیزاده و علی اشرف خزایی، 2 رکابزن کرمانشاهی با هدف حمایت از احیای دریاچه ارومیه، مسافت رفت و برگشت 600کیلومتری این دریاچه تا دریاچه وان ترکیه را در طی شش روز رکاب زدند.

این اعضای هیات علمی دوچرخه سوار که به ترتیب مسئولیت اداره کل امور دانشجویان غیر ایرانی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ریاست ستاد رفاهی دانشگاه رازی کرمانشاه را بر عهده دارند، برای افزایش توجه جامعه به وضعیت دریاچه ارومیه، نسبت به این حرکت فرهنگی و ورزشی اقدام کردند.

علی اشرف خزایی که عضوهیات علمی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه رازی است در آیین آغاز به کار این حرکت فرهنگی و ورزشی گفت: دریاچه ارومیه دومین دریاچه شور جهان و یکی از زیباترین مناطق گردشگری ایران و جهان است که امیدواریم نگاه ها بار دیگر برای نجات دریاچه ارومیه جلب شود و شاهد بازگشت آن به وضعیت خوب گذشته باشیم.

این حرکت فرهنگی-ورزشی با استقبال مسئولان استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه همراه بود و مراسم بدرقه رسمی رکاب زنان در محل اداره کل ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو عضو هیئت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه از دریاچه ارومیه تا دریاچه وان رکاب زدند

دو عضو هیئت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه از دریاچه ارومیه تا دریاچه وان رکاب زدند