مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 14:462018-09-22سياسي

گلایه یک نماینده مجلس از بی توجهی به حوزه هواپیمایی چهارمحال و بختیاری


نماینده شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی ضمن گلایه مندی از وزارت راه و شهرسازی و معاون هواپیمایی کشور، گفت: متأسفانه با وجود قول هایی که داده شد توجهی به این استان در حوزه هواپیمایی نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی کاظمی 31 شهریورماه در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی چهار محال و بختیاری با اشاره به این که شرکت هواپیمایی باید برنامه ریزی صحیحی برای پروازها داشته باشد تا از کنسل کردن آن ها جلوگیری شود، افزود: لازم است به گونه ای برنامه ریزی صورت گیرد تا بیس و آشیانه یک پرواز در استان مهیا شود زیرا این کار صرفه اقتصادی برای استان خواهد داشت، همچنین از این طریق اشتغال در استان شکل خواهد گرفت.

وی گفت: هواپیمای ای تی آر علی رغم پیشرفته بودن، به علت موقعیت زمین شناسی و توپوگرافی برای این استان پاسخگو نیست، بنابراین لازم است یک هواپیمای چهار موتوره به استان اختصاص داده شود، همچنین برای این موضوع باید باند فرودگاه شهرکرد 1.

5 کیلومتر افزایش یابد.

نماینده شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید پروازها ترکیبی در استان صورت گیرد تا از این طریق تعداد مسافران افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه یک نماینده مجلس از بی توجهی به حوزه هواپیمایی چهارمحال و بختیاری

گلایه یک نماینده مجلس از بی توجهی به حوزه هواپیمایی چهارمحال و بختیاری