مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 14:332018-09-22ورزشي

جلسه فوق العاده هیات رییسه فدراسیون والیبال برگزار شد/ تماس ضیایی با کولاکوویچ


رییس فدراسیون والیبال در تماسی با سرمربی و سرپرست تیم ملی والیبال به گفتگو با آن ها پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هیات رییسه فدراسیون والیبال صبح روز شنبه در جلسه ای فوق العاده به میزبانی رییس فدراسیون به تجزیه و تحلیل وضعیت تیم ملی والیبال در رقابت های قهرمانی جهان و اتخاذ تمهیدات لازم برای کمک هر چه بیشتر به موفقیت ملی پوشان در این رویداد پرداختند.

پس از ساعت ها بررسی و بحث در خصوص شرایط جاری و تبادل نظر با وزارت محترم ورزش و جوانان مقرر شد ارتباطی با اردوی تیم ملی و کادرفنی برقرار و طی آن سفارشات لازم به همراه ایجاد انگیزه و بالا رفتن روحیه در بازیکنان و کادرفنی جهت کسب نتیجه مناسب برای موفقیت تیم مطرح گردد که این وظیفه به رییس فدراسیون والیبال محول گردید.

در ادامه احمد ضیایی رییس فدارسیون والیبال ضمن تماس با ایگور کولاکوویچ سرمربی و امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال ضمن خسته نباشید به کادرفنی و بازیکنان، موارد مطرح شده در این جلسه را به اطلاع آنها رساند و برای ملی پوشان در دو دیدار باقی مانده مرحله دوم گروهی آرزوی موفقیت کرد.

لازم به ذکر است تیم ملی ایران عصر روز شنبه برابر تیم کانادا به میدان می رود و در صورت کسب پیروزی شانس خود را برای حضور در جمع 6 تیم بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه فوق العاده هیات رییسه فدراسیون والیبال برگزار شد/ تماس ضیایی با کولاکوویچ

جلسه فوق العاده هیات رییسه فدراسیون والیبال برگزار شد/ تماس ضیایی با کولاکوویچ