مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 14:252018-09-22اقتصادي

تجهیز خطوط لوله شرکت ملی گاز به ارتباطات فیبرنوری


افتتاح سیستم مخابراتی خط لوله سوم آذربایجان به عنوان دومین پروژه مخابرات اکتیو فیبر نوری شرکت ملی گاز ایران، افق روشنی را در راه رسیدن به اهداف کلان مخابراتی این مجموعه ترسیم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران درباره پروژه مخابرات خط لوله سوم گاز آذربایجان گفت: پروژه مخابراتی این خط به طول 940 کیلومتر از ایستگاه ساوه شروع شده و تا میاندوآب ادامه دارد.

حسن منتظر تربتی با تشریح ضرورت های احداث تاسیسات مخابراتی در مجاورت خطوط انتقال گاز افزود: شرکت ملی گاز ایران برای مدیریت شبکه گسترده خطوط لوله گاز کشور نیازمند ارتباطات مخابراتی است، ضمن آنکه مناطق عملیاتی نیز در هنگام تعمیرات، بازرسی و رفع اشکال خطوط، نیازمند ارتباط با منطقه از طریق ارتباطات بی سیم بوده و کاربران مستقر در ایستگاه های تقویت فشار و ایستگاه های اندازه گیری مرزی هم بسیار از این تکنولوژی بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه برای پاسخ گویی به نیازهای گوناگون همکاران صنعت گاز به بسترهای مخابراتی، طرح جامع مخابرات شرکت ملی گاز تدوین شده است، گفت: مناسب ترین تکنولوژی ارتباطی که می تواند در مجاورت خطوط لوله احداث شود، مخابرات فیبر نوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز خطوط لوله شرکت ملی گاز به ارتباطات فیبرنوری

تجهیز خطوط لوله شرکت ملی گاز به ارتباطات فیبرنوری