مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 13:112018-09-22بين الملل

مهاجمان به سفارت عربستان حزب اللهی بودند یا نفوذی؟


در حالی که بیش از دو سال از حمله به سفارت عربستان گذشته، امیر عبداللهیان معاون سابق عربی- آفریقایی وزارت خارجه برای نخستین بار از وجود سندی در این وزارتخانه خبر داده که نشان می دهد عربستان از حمله به سفارتش در تهران باخبر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: شنبه 12 دی 94، روزی بود که جریانات خودسر در اعتراض به اعدام روحانی شیعه شیخ باقر النمر توسط حکام آل سعود شبانه به سفارت عربستان حمله و ساختمان این سفارتخانه را با کوکتل مولوتوف به آتش کشیده و اموال موجود در سفارتخانه را تخریب کردند.

این تجمع ساعت 22:20 دقیقه آغاز شد و این در حالی بود که بسیج دانشجویی برای عصر روز یکشنبه درخواست تجمع داده و با آن موافقت شده بود.

اقدام جریانات خودسر ضربه ای سخت به دستگاه دیپلماسی ایران وارد کرد؛ تا جایی که تبعات این حمله همچنان متوجه دستگاه دیپلماسی است و همچنان تمام روابط دیپلماتیک ایران و عربستان قطع است.

امروز بیش از دو سال از آن حمله گذشته و امیر عبداللهیان معاون سابق عربی- آفریقایی وزارت خارجه برای نخستین بار از وجود سندی در این وزارتخانه خبر داده که نشان می دهد عربستان از حمله به سفارتش در تهران باخبر بوده است.

امیر عبداللهیان در اظهاراتی قابل تامل در این باره می گوید: در ماجرای سفارت عربستان در تهران، تحلیل و ارزیابی بنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجمان به سفارت عربستان حزب اللهی بودند یا نفوذی؟

مهاجمان به سفارت عربستان حزب اللهی بودند یا نفوذی؟